Sunday, January 31, 2010

kEbEnarAn sUdaH terbUkti !!!!!

hayy guys...aku ada benda nk bg thu kat korang nieh or kebenaran yang ingin aku jelas kan disini....
actually aku x thu nk mula kan mcm mne...okey...sebenarnyer aku x berapa suka la kan bile korang cube skandel kan aku ngn bedah...
klu korang nk thu bedah ada mengadu kat aku yang dia x selesa bile korang labelkan dia ngn aku sbgai SWEET COUPLE...bile aku tny MANE BEDAH??? BEDAH DTG SKOLA X HARI NIEH??? KNP BEDAH X DTG SKOLA??? BEDAH SIHAT KER??? BEDAH SAKIT KER??? PEACE BEDAH??? AKU PUN RINDU KAU BEDAH??? I LOVE YOU TO BEDAH??? BYE2 BEDAH???....bile aku tny smua soalan2 mcm tu...karong dh ckp dan korang heboh2kan yg aku suke bedah la...itu la...ini la...tp hakikat nyer aku just tny aje...sbb dia kan kwn kte smua...so slah ker aku tny????....kesian kat bedah...ada la jgk kan bile aku cube ckp ngn dia or aku cube duduk sebelah dia or aku cube sembang ngn dia....dia bgn dan pegi dari situ sbb dia x selesa...dan ada kalanyer juga bedah x ckp ngn aku sehari tau....
so aku ngn bedah hrp korang x bwat STATEMENT yang x ada bukti...klu korang nk thu yang aku nieh couple ngn spe...aku duk mne...aku pkai baju jenama apa....dtg la jumpe aku dan tanya dan selepas korang dpt maklumat yg diingini korang bru la bley LABELKAN aku....
okey....

by....SHah....BEdah....

1 comment: