Monday, January 25, 2010

Apa masalah nyer skrg nieh!!! klu nk gduh jom aarr....

aku baru jew dpt berita nieh so i want to share with you guys at 3 amanah blog...ok2 let me straight to the point...aku ada dengar cite la kan (bak kata owg gossip2 mcm nie smua owg suke), ada 2 owg dari 3 amanah 2009 iaitu si A dan si B...si A seowg nk suka ckp DIRECT kat org lain klu dia x suka owg tuh...so ada la satu hari nieh, in one group si B nieh ada la ckp WE GUY I AM VERY TIRED LA...so si A nieh jwb la IF YOU TIRED WHY YOU COME N FOLLOW US...so si B nieh pown terasa la kan...tp aku thu yang si A nieh x b'maksud nk ckp cm tu biasa la kan smua owg kn tgh pnat bru balik dari MERENTAS DESA n trus keluar baramai-ramai...
ala korang like a child la owg ckp cm tuh pown nk terasa hati x knl lg bdak2 3 amanah 2009 cm ner kn...n one more kan da 3 tahn si A dan si B tuh sama klas.....hope our relation ship with 3 amanah never break forever, ever n ever.....
Tujuan aku cite benda nieh bkan nk malukan sesiapa but ak try to involve n try to solve this problem before it become BIGGER...
sesiapa yg terasa tuh jgn ambil hati tp pergi la berjumpa owg tuh n say sorry...nabi pown bleh maafkan umatnyer inikan manusia cm kte kan...so plez remind this word THINK POSITIVE N NEVER TAKE THE NEGATIVE TO MOVE WITH YOU...
ok2 la pnat da aku cite nieh hrp2 bile korang read this statement n dont forgat to COMMENT taw...
hrp2 this statement dpt RATING NO 1 tau...
by....SHah.....

4 comments:

  1. aku sure tuh bukan aku,
    kalau itu aku, siapa yang tak puas hati tuh BUKAK CERITA PANJANG LEBAR DEPAN MUKA AKU SENDIRI
    senang aku nak basuh org yg berkenaan
    TY

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete